ust reklam

23 Şubat 2013 Cumartesi

Flormar Rotating Volume Mascara

Herkese merhabalar,

Makyajda olmazsa olmazlardan biri de hiç kuşkusuz iyi bir rimeldir.Uzun ve gür kirpikler her zaman bakışlara bir anlam katar ne de olsa..Çok yoğun makyaj seven biri değilimdir hep sadelikten yanayımdır ancak iyi bir rimel her zaman vazgeçilmezlerimden olmuştur.
Flormarın Rotating mascarası 360 derece dönen bir fırçaya sahip,kirpikleri diplerinden uçlarına kadar kavrayarak uzun ve hacimli görünmesini sağlıyor.Bu fırça çift yöne otomatik olarak dönüyor.
Fırçanın yapısı ince, kirpiklerinize elbette hacim katıyor ama öyle takma kirpik takmış gibi de olmuyorsunuz, söylediğim gibi her zaman doğallıktan yanayım bu nedenle kirpiklerim dolgun görünecek diye üzerinde rimel kalıntıları bulunmasından hoşlanmıyorum.Eğer uzun ,belirginleşmiş doğal görünümlü kirpiklere sahip olmak ve bunu da yaparken teknolojinin imkanlarından yararlanmak isterseniz hiç beklemeyin bir tane edinin derim:))
Çoğu zaman mascara uygulamak da zorluk çekeriz gözümüze bulaştırırız ama otomatik fırçayla bu da ortadan kalkmış oluyor ,fırçayı kirpiklerinizin dibine yerleştirip fırçanın ucundaki minik düğmeye basıyorsunuz ve kirpikleriniz rimellenmiş oluyor.Oldukça pratik ve eğlenceli bir kullanımı var.
Ayrıca ,sanırım bu da çok önemli bir ayrıntı ,kirpiklerden kolaylıkla temizlenebiliyor.
Aşağıda sizlere videosunu çektiğim mascarayı uzun zamandan beri kullanıyorum.
Bu arada bu ilk videomdaki acemiliğimin de kusuruna bakmazsınız umarım:))


8 yorum:

  1. denemeedim bı rimeli ama anlattıgına göre güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansucum aynen anlattığım gibi :))eğlenerek güzelleşmek için ideal:))

      Sil
  2. Güzelmiş bende rimel sürmeden bışarı çıkmam. bloğunuz çok güzel bende beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim teşekkür ederim ,ben de sana uğruyorum hemen..sevgiler canım...:))

      Sil
  3. severim senin videonu. Gerçekten rimel anlayışımız çok farklıymış :)))Aama bu rimelin kullanımı da çok eğlenceli görünüyor, çokta pratik..öpüyorum çokk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cancağızım Demetim benim.sev sen benim videomu ,beni de sev:)))
      valla oğluşumun ısrarlarıyla çektik ,çok acemi çaylak bişii oldu ama neyse artıkın...:))

      Sil
  4. hayallerinin peşinden koşman çok güzel.blogun da öyle.bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinin ruh doktoru teşekkür ederim..ben de uğruyorum hemen bloğuna..sevgiler..

      Sil